camillellen.blogg.se

" Egentligen är jag ingen särskild person, bara en i mängden som märks"

Kaffe och frukt

Publicerad 2017-01-23 08:09:35 i Allmänt, Historien om Camilla, Hörsel,

 
 
Godmorgon allesammans, 
japp jag är minsann uppe i god tid då jag hinner skriva ett litet inlägg förrän jag
struttar iväg till skolan för att prata lite franska och säga saker som mon weekend
était agréable. Sen blir det att skynda iväg till gymmet och efter det tillbringa resten
av dagen med att kanske avsluta en uppgift men även på att jobba lite med slutarbetet
så jag vet lite var jag ligger (vi har nämligen lite handledning imorgon).
 
Annars vet jag inte om jag har så mycket att säga, var igår på futsal först med mitt
hörande lag och sen med mitt döva lag. Jag är fascinerad över hur snabbt man börjar
hänga med i teckenspråket ändå. Visst jag har lite kunskap men det går över förväntan.
På lördag blir det SM *woopwoop*.
 
 

Fast förrän det ska jag försöka överleva denna fartfyllda vecka. Har skola varje dag
istället för endast måndag och onsdag, heh hoppas verkligen att jag vaknar lika pigg 
de resterande dagarna av veckan.
 
Ha en fin start på veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en Finlandssvensk typ som traskat runt här på jorden i sisådär 27 år. Jobbar som sjukskötare och även som oberoende återförsäljare av Forever Living Products. Studerar en Master's in Global Health Care (2016) och hoppas på att i framtiden skriva en PhD. ___________________________________ Jag sitter också med i Finlands Röda Korsets Riksomfattande ungdomskommitte samt även med som suppleant i Föreningen HiA - Hörselskadade i Arbetslivet. Är även aktivt med i IFHOHYP- International Federation of Hard of Hearing Young People. ___________________________________ Tycker om att resa och uppleva andra kulturer. Lite av en sportnörd och älskar musik. ___________________________________ Ni kan även följa mig på Instagram @Camillellen. ____________________________________ Hjärtligt välkomna till min mångsidiga blogg, om allt mellan himmel och jord. __________________________________ Gå gärna in och kika på min webbshop http://myaloevera.se/camillam

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela